سرمربی چلسی: وضعیت تیم ما بحرانی است

سرمربی جوان چلسی می‌گوید، مصدومیت‌های بازیکنان وضعیت این تیم را بحرانی کرده‌است.blankچلسی که در نهایت توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد باید خود را برای بازی برگشت برابر بایرن مونیخ آماده کند. البته با توجه به شکست ۳ بر صفر در بازی رفت و مصدوم های زیاد، تیم فرانک لمپارد شانس زیادی برای این دیدار ندارد.

فرانک لمپارد، سرمربی تیم چلسی درباره شرایط فعلی تیم تحت هدایت خود گفت: با توجه به مصدومیت ویلیان و شرایطی که برای انگولو کانته رخ داده شرایط تیم بحرانی شده است. ما مصدوم های زیادی داریم و باید شرایط را پیش ببریم. امیدواریم مسئولان برگزاری رقابتها در لیگ برتر انگلیس برنامه عادلانه ای برای تیمها در فصل بعد ترسیم کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید بازی با بایرن مونیخ را فراموش کنیم. ما در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. باشگاه از پنجره نقل و انتقالات محروم شده بود و در ابتدای فصل کسی تصور نمی کرد بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. در کل در فصل اول از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. هر چند باختن در فینال جام حذفی ناراحت کننده بود ولی شما باید تصویر بزرگتر را ببینید و کل فصل را ارزیابی کنید که به نظرم موفق عمل کردیم.

مطالب مرتبط