جنیور منگلا: اگر ایجنت امباپه می‌بودم به هر قیمتی او را به بارسا می‌بردم

جونیور مینگلا؛ ایجنت معروف جهان فوتبال، به تازگی فاش ساخته که رئال مادرید و بارسلونا هردو امباپه؛ ستاره PSG، را در برهه‌هایی از دوران فوتبالش زیر نظر داشتند.blankبه گزارش ورزش سه، کیلیان امباپه که در سال ۲۰۱۷ از موناکو به پاری سن جرمن پیوست، اکنون تنها یک سال دیگر با PSG قرارداد دارد.

جونیور مینگلا به رادیو مارکا گفته است: «بارسلونا امباپه را می شناخت، اما آن‌ها واقعا او را برای امضای قرارداد در نظر نداشتند. یک بار من با رییس باشگاه بارسا صحبت کردم و واقعا از اینکه با او قرارداد نبسته بودند ناراحت و مایوس بود.

او افزوده که «نمی دانم که بارتومئو مرا گول زد یا چه اما او به من گفت که مدیران ورزشی بارسا راجع به امضای قرارداد با امباپه مطمئن نبودند. آن موقع چیزی حدود ۱۳۰ میلیون یورو به اضافه ۲۵ میلیون یورو هزینه های جانبی هزینه داشت. در آن زمان رئال مادرید امباپه را می خواست اما نتوانستند با او به توافق برسند.»

نام بارسلونا که برای برگزاری انتخابات ریاست باشگاه در ماه مارچ آماده می شود بار دیگر در ارتباط با علاقه به امضای قرارداد با امباپه شنیده می شود. از ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، نیز به عنوان یکی دیگر از اهداف کاتالان ها یاد می شود.

مینگلا اضافه کرده است: «قبل از هر چیز شما باید بتوانید هالند و امباپه را با دلایل ورزشی قانع کنید که به این تیم بپیوندند. بعد توان مالی خود را بررسی می کنید. امضای قرارداد همزمان با هر دو بازیکن دشوار است اما شاید بشود یکی را پس از دیگری راضی کرد…»

او گفته است: « اگر من ایجنت امباپه بودم، اگر پیشنهادشان از نظر مالی به صرفه بود، سعی می کردم که او را به هر قیمتی به بارسلونا بیاورم »

مطالب مرتبط