فلورنزی: هنوز جنگ را به سیتی نباخته ایم

الساندرو فلورنزی؛ مدافع ایتالیایی پاری سن جرمن، معتقد است که این تیم می‌تواند در بازی برگشت شرایط را جبران کند.blankبه گزارش ورزش سه، تیم میزبان در نیمه اول دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کاملاً بر بازی تسلط داشت و با تک گل مارکینیوش به رختکن رفت. اما در نیمه دوم، بازی کاملاً متفاوت پیش رفت و سیتی دو بار توسط کوین دی بروین و ریاض محرز دروازه پاری‌سن‌جرمن را باز کرد تا به پیروزی ارزشمند ۲-۱ در خانه حریف دست پیدا کند.

الساندرو فلورنزی؛ مدافع ایتالیایی پاری سن جرمن، بعد از شکست این تیم مقابل منچسترسیتی گفت: « ما ۲۲ بازیکن با استعداد درون زمین هستیم و این یک جنگ واقعی است. گل اول آن‌ها با خوش شانسی رقم خورد و گل دوم نیز از بین دیوار دفاعی عبور کرد. در چنین سطحی جزئیات تفاوت ها را ایجاد می کند.»

او افزوه است که «با این حال ما هنوز در نیمه راه هستیم و آنها هنوز در جنگ پیروز نشده اند. ما امیدواریم که روند برد های خارج از خانه را ادامه دهیم. این آسان نخواهد بود اما این تیم آنچه را که برای برد در منچستر لازم است، دارد. ما به ۱۱ جنگجوی آماده فداکاری احتیاج داریم.»

فلورنزی در رابطه با عملکرد خوب خود در این فصل نیز گفت: « اینکه من می توانم در این سطح بازی کنم رضایت بخش است.  من همیشه ۱۰۰ درصد توان خود را ارائه می دهم و خوب است بدانید که هم تیمی هایم می توانند به من اعتماد کنند.»

مطالب مرتبط