ناصر الخلیفی : امباپه هرگز فروخته نمی‌شود

ناصر الخلیقی رئیس پاری‌سن جرمن گفته است که رئال مادرید باید رویای امضای قرارداد با امباپه را فعلا فراموش کند و امباپه پاریس را ترک نخواهد کرد و هرگز فروخته نمی‌شود.blankبه گزارش ورزش سه، ناصر الخلیفی می گوید که امباپه اجازه ترک PSG را نخواهد داشت. رئال مادرید به ستاره پاریسی‌ها که تا سال ۲۰۲۲ با PSG قرارداد دارد، علاقمند است اما به دلیل شرایط اقتصادی نامساعدی که دارد، با مشکلاتی برای امضای قرارداد با او رو به رو بوده است. همچنین پاریسی ها مطمئن هستند که امباپه به این زودی جایی نخواهد رفت.

ناصر الخلیفی در این باره گفت: «واضح بگویم؛ کیلیان قرار است در PSG بماند. ما هرگز او را نخواهیم فروخت و او هرگز به عنوان بازیکن آزاد نخواهد رفت.»

خلیفی افزوده است: « من هرگز به مطبوعات درباره مذاکراتی که در حال انجام هستند اطلاعات نمی دهم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مذاکرات پیشرفت خوبی داشته اند. امیدوارم به توافق برسیم.»

او در ادامه گفته است که این پاریس است، « این وطن او است. او ماموریتی دارد، نه اینکه فقط یک فوتبالیست باشد، بلکه باید لیگ یک، کشورش و پایتخت کشورش را ارتقا دهد و نمایندگی کند.

 

او پسر فوق العاده ای است، هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک ورزشکار. او در سال های پیش رو توپ طلا را خواهد برد، من صددرصد اطمینان دارم.

 

او همه چیزهایی که برای پیشرفت لازم است را در اینجا در اختیار دارد. کجا می تواند برود؟ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی و پروژه می تواند امروز با PSG رقابت کند؟»

 

شایعاتی که ادعا می کنند امباپه قبل از امضای قرارداد جدید با PSG می خواهد ببیند این باشگاه چه بلندپروازی هایی برای آینده دارد، توسط رییس این باشگاه نیز رد نشد.

الخلیفی افزود: « آیا او انتظار تضمین در رابطه با کیفیت تیم را دارد؟ اگر خودش اینطور می گوید… او می خواهد پیروز شود و این چیز بدی نیست. ما هم جاه طلب و بلندپروازیم. اما اگر او بخواهد تصمیم بگیرد که چه بازیکنی را بگیرم و چه کسی را نه، این ممکن نیست. من تکرار می کنم، او پسر فوق العاده ای است، مطمئنم که او چنین چیزی را می گوید چرا که یک تیم بهتر می خواهد تا چمپیونزلیگ را ببرد.»

الخلیفی همچنین ضمن گفتن اینکه همه بازیکنان بزرگ دنیا دوست دارند به PSG بپیوندند، از صحبت کردن درباره لیونل مسی و احتمال اضافه شدن او به پاریسی ها خودداری کرد.

مسی نیز که قراردادش با بارسلونا به پایان رسیده است، مدت ها است که نامش در رابطه با پیوستن به PSG مطرح می شود. هر چند اکنون و با حضور خوان لاپورتا در بارسلونا کاپیتان آرجانتاینی بلوگرانا بیش از همیشه به تمدید قرارداد با کاتالان ها نزدیک است.

الخلیفی در این باره افزود: « مسی در پایان قراردادش است و همه باشگاه ها حق دارند با او صحبت کنند و او را برای فصل آینده جذب کنند. آنچه من می توانم به شما بگویم و شما می توانید به حرف من باور داشته باشید این است که همه بازیکنان بزرگ می خواهند به PSG بیایند.همه. البته جهت روشن شدن موضوع؛ من این را نمی گویم تا به شما در مورد مسی پاسخ دهم. قرارداد بستن با همه آنها امکان پذیر نیست، چرا که ما نیز بازیکنان بزرگی داریم و مسی مسی است، یک بازیکن خارق العاده.»

مطالب مرتبط