اولین پیشنهاد یوونتوس برای خرید ستاره ایتالیایی رد شد

اولین پیشنهاد رسمی باشگاه یوونتوس برای خرید مانوئل لوکاتلی؛ هافبک ایتالیایی ساسولو رده شده است.blankبه گزارش ورزش سه، عملکرد درخشان مانوئل لوکاتلی در ترکیب ساسولو، در رقابت های یورو ۲۰۲۰ نیز ادامه یافت و این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایتالیا نیز نمایش های قابل قبولی ارائه داد. یوونتوس خیلی زود و از همان روزهای ابتدایی یورو برای جذب این بازیکن با ساسولو وارد مذاکره شده بود، اما هنوز طرفین در مورد مسائل مالی به توافق نرسیده اند و این انتقال قطعی نشده است.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلااسپورت مدعی شده باشگاه ساسولو پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی یوونتوس برای فروش مانوئل لوکاتلی را رد کرده است.

البته مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد و در صورت افزایش رقم پیشنهادی بیانکونری، ساسولو مشکلی با جدایی این هافبک ایتالیایی نخواهد داشت. البته یوونتوس تنها باشگاه نیست که برای خرید مانوئل لوکاتلی اقدام کرده و در هفته های اخیر تیم هایی چون رئال مادرید و آرسنال نیز با مدیر برنامه این بازیکن در ارتباط بوده اند.

جیووانی کارنوالی؛ مدیرعامل ساسولو هفته گذشته مدعی شده یوونتوس و تیم هایی دیگر برای خرید لوکاتلی با او مذاکره کرده‌اند.

البته لوکاتلی در این مدت خود را علاقمند به انتقال به یوونتوس نشان داده و به نظر می رسد در نهایت طرفین با برداشتن موانع مالی با یکدیگر توافق خواهند کرد.

انتقال لوکاتلی به ساسولو به صورت قرضی و از باشگاه میلان در سال ۲۰۱۸ انجام شد و یک سال بعد طرفین برای انتقال دائمی به توافق دست یافتند.

مطالب مرتبط