سرمربی رئال: توان قهرمانی را داریم و می‌توانیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم

کارلو آنچلوتی؛ سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید نتیجه بازی بارسا و بایرن مونیخ برای او اهمیتی ندارد؛ مهم این است که تیم او توان قهرمانی و رقابت با هر تیمی را در اروپا دارد.blankبه گزارش ورزش سه، امشب در گروه D لیگ قهرمانان، حساس‌ترین بازی میان تیم‌‌های رئال مادرید و اینتر برای تعیین تیم صدرنشین بود که این بازی با برتری ۲-۰ رئالی‌ها و صعود آنها به‌عنوان تیم اول به پایان رسید. تونی کروس در دقیقه ۱۷ و مارکو آسنسیو در دقیقه ۷۹ گل‌های رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساندند، ضمن اینکه اینتر از دقیقه ۶۴ با اخراج نیکولو بارلا ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« کیفیت و قدرت لازم برای قهرمانی در لالیگا را داریم و می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ نیز باشیم. معتقدم می توانیم با هر تیمی در اروپا پایاپای رقابت کنیم. شاید تیم های بهتری نسبت به ما از حیث پرس کردن و نیز کارهای دفاعی وجود دارند ولی ما هم تیم پرقدرتی هستیم و نقاط قوت خودمان را داریم. رئال تیمی باتجربه است و در لیگ قهرمانان همیشه یک مدعی محسوب می شود.»

او با اشاره تمایل به حذف بارسا از لیگ قهرمانان افزود:« مهم نیست فردا در بازی بایرن و بارسا چه رخ خواهد داد و بارسا به لیگ اروپا می رود یا راهی یک هشتم نهایی می شود. مهم این است که امشب پیروز شدیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. بازی را البته خواهم دید و سپس باید منتظر قرعه کشی یک هشتم نهایی باشیم.»

او شرایط رئال را عالی توصیف کرده و گفت:« امشب در برخی مقاطع بازی خوب پرس نمی کردیم ولی از هر نظر وضعیت خوبی داریم. ترسی از هیچ حریفی نداریم و تیم را در سطح بسیار بالایی می بینم. به خصوص خوشحالم که کلین شیت کردیم و اینکه در کاهای دفاعی تمرکز بالایی داشتیم. این یک پیروزی تیمی با ارزش بود.»

مطالب مرتبط