تعلیق وظیفه یک عضو فدراسیون فوتبال کشور دوباره رفع شد

لوی سارنوالی اعلام کرد که تعلیق وظیفه محمد یوسف کارگر، عضو فدراسیون فوتبال کشور دوباره رفع شده است.

blankجمشید رسولی، سخنگوی این نهاد امروز در یک نشست خبری گفت که بر اساس یافته‌های ابتدایی لوی سارنوالی وظایف پنج تن از مسوولان فدراسیون فوتبال به تعلیق درامده بود اما پس از بررسی‌های هیات بررسی کننده، وظیفه محمد یوسف کارگر، معاون این فدراسیون دوباره رفع تعلیق شده است.
رسولی افزود که وظیفه کرام‌الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال و سه عضو دیگر این فدراسیون هنوز هم به حالت تعلیق قرار دارد و ممنوع الخروج هستند.
او می‌افزاید که تحقیقات هیات بررسی کننده این قضیه در کابل تکمیل شده است و این هیات به‌زودی به کشورهای اروپایی برای مصاحبه حضوری با طرف‌های دخیل در قضیه و به‌دست آورندن شواهد و مدارک سفر خواهد کرد.
اتهام آزار و اذیت جنسی بانوان از سوی مقام‌های بلندپایه فدارسیون فوتبال حدود دو ماه پیش از سوی یک عضو پیشین تیم ملی فوتبال بانوان کشور مطرح شد.
خالده پوپلزی و یک مربی خارجی تیم ملی فوتبال بانوان به رسانه‌ها گفتند که کرام‌الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال و شماری دیگر از مسوولان این فدراسیون بانوان ورزشکار را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و آنان را تهدید به مرگ می‌کنند.
اما مقام‌های فدراسیون فوتبال این اتهامات را رد کردند و دلیل وارد کردن این اتهام‌ها را اخراج شدن برخی اعضای تیم فوتبال بانوان از این تیم خواندند.
با این حال سخنگوی لوی سارنوالی می‌گوید که تصمیم نهایی این نهاد پس از برگشت تیم تحقیقاتی قضیه از اروپا اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط