یک میلیون دالر را از خیابان پیدا کردند، به صاحبش پس دادند

خانواده ای در جاده حدود یک میلیون دالر پیدا کردند و تصمیم گرفتند آن را به صاحبش برگردانند.blankساکنان ایالت شهر کارولین در ایالت ویرجینیا، حدود یک میلیون دالر در جاده پیدا کردند و تصمیم گرفتند که این پول را به صاحب اش برگردانند.

امیلی شانتز به همراه خانواده در حال رانندگی بود، که متوجه یک چیزی در وسط جاده شد که بقیه رانندگان از کنار آن می گذشتند، بنابراین امیلی تصمیم گرفت که آن چیزی که شبیه خریطه زباله افتاده در جاده بود را جاده بردارد.

خانواده شانتز خریطه را برداشتند و پس از چند متر یکی دیگر را پیدا کردند. آنها هر دو مورد را در وانت خود قرار دادند. پس از قرار دادن خریطه ها دریافتند که خریطه های پیدا شده در جاده پر از پول هستند.

این خانواده صادق آنچه که اتفاق افتاد را برای مقامات محلی گزارش دادند، اکنون پولیس در حال تحقیق برای یافتن مالک خریطه های پول است.

طبق نظریه احتمالی، پول نقد می تواند در راه بانک افتاده باشد. هنوز معلوم نیست که چگونه پول در جاده افتاده و رها شده است.

جنرال اسکات موسر ذکر کرد: ملاقات با افراد صادقی که آماده بازگشت تقریبا یک میلیون دالر هستند یک مورد بی نظیر است، ما از عمل آنها بسیار افتخار می کنیم.

امیلی اذعان داشت: ما با ایمان عمل کردیم و آنچه را که متعلق به ما نبود، بازگرداندیم.

ر ماه فبروری، گزارش شد که در شهر میلتون انتاریو در کانادا، یک دانش آموز دبیرستانی در اقدامی صادقانه خریطه پولی که در خیابان گم شده بود را به صاحبش برگرداند.

مطالب مرتبط