تصاویر منتخب جهان ورزش در ماه سرطان

بهترین تصویر روز از یکم تا سی و یکم سرطان از میان رقابت‌های مختلف ورزشی همچون فوتبال، بوکس، اسکی و پارکور که تاکنون منتشر شده‌است.blankبا اینکه مسابقات فوتبال در سراسر دنیا بعد از تعطیلی طولانی مدت به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته شده اما هنوز هواداران نمی‌توانند به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی به ورزشگاه بروند. برای همین از خانه نظاره‌گر تلاش تیم‌های محبوب‌شان هستند. جان واشنگتن، هوادار برنلی قبل از شروع مسابقه تیمش با منچستر سیتی به کمک فرزندانش صورتش را به رنگ پرچم تیم محبوبش گریم کرد.

blankکوه‌های آلپ پس از چند ماه تعطیلی به خاطر بحران کرونا بازگشایی شد و ورزشکاران توانستند به حرفه‌های مورد نظر خود بپردازند. رامون کاترین، آکروبات باز سوییسی در جریان Glacier ۳۰۰۰ Air در چرخ مرگ نمایش خود را اجرا کرد.

blank

احتمالا تا مدت‌ها اهالی بندر لیورپول، می‌توانند بابت قهرمانی تاریخی تیمشان جشن بگیرند و خوشحالی کنند. آن‌ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، از شب فتح لیگ برتر تا چند روز پس از آن اتفاق تاریخی در خیابان‌ها حاضر شدند و این قهرمانی را جشن گرفتند.

نوزدهمین قهرمانی لیورپول در انگلیس و اولین جام آن‌ها در لیگ برتر بعد از ۳۰ سال به دست آمد. مربیان و بازیکنان زیادی در این سال‌ها به این تیم آمدند اما رنگ قهرمانی در انگلیس را ندیدند. همچنین در این سال‌ها کودکان هوادار لیورپول روزهای زیادی را به امید فتح لیگ برتر به ورزشگاه رفتند و صبر کردند و حالا می‌توانند در کنار فرزندانشان بالاخره این قهرمانی را جشن بگیرند.blankنوکمپ میزبان دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید بود، بازی که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ورزشگاه بدون تماشاگر تیم کاتالانی برای نخستین بار توانست حضور هواداران را احساس کند. البته تنها پیراهن‌های آن را در جایگاه‌ها قرار داده شده بود. یک نفر در میان جایگاه‌ها قرار گرفت تا با هواداران جدید بارسا سلفی بگیرد. blankچند پسر جوان و نوجوان در یکی از شهرهای روسیه با یکدیگر تمرین بوکس کردند. با شیوع کرونا بسیاری از باشگاه‌های ورزشی تعطیل شدند و بسیاری از ورزشکاران از فضای خانه و خیابان برای ورزش کردن استفاده کردند. البته در این روزها که تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی برداشته شده است، احتمالا باید برای تمرین این بوکسورها در خیابان دلیل دیگری پیدا کرد.

blankیک مرد فلسطینی بعد از کمتر شدن سختگیری برای کنترل بیماری کرونا، در منطقه‌ای از نوار غزه توانایی‌هایش را در اجرای حرکات پارکور به رخ کودکان و نوجوانان کشید.

blankسرخیو راموس پنالتی زن نخست رئال مادرید است. با این حال مدافع اسپانیایی در دیدار برابر ویارئال می خواست کریم بنزما از این طریق گلزنی کند تا هم تیمی اش شانس کسب جایزه ال پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از دست ندهد. پس از این که یک بار VAR پنالتی راموس را مردود اعلام کرد بنزما در تکرار، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. سفیدپوشان با پیروزی ۲ بر یک که به لطف دبل بنزما به دست آمد برای سی و چهارمین بار فاتح لالیگا شدند.

مطالب مرتبط