تیم فوتبال اردن با پیروزی بر کوریای جنوبی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت

در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال اردن با رقم زدن یک شگفتی بزرگ موفق شد کوریای جنوبی را با تمام ستارگان شکست دهد و خود را به دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا برساند.

 

blank

نخستین بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سه‌شنبه‌شب، ۶ فبروری با مسابقه بین دو تیم اردن و کوریای جنوبی برگزار شد و با پیروزی تیم اردن یک طرف بازی فینال این دوره از رقابت ها مشخص شد.

در این مرحله دو تیم فوتبال اردن و کوریای جنوبی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این دو تیم یک‌بار در مرحله گروهی نیز مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. مسابقه‌ای که با تساوی ۲-۲ دو تیم به پایان رسیده بود.

در مسابقه امروز اما دو تیم با احتیاط بازی را شروع و تلاش کردند رقیب خود را مورد ارزیابی قرار دهند. ۴۵ دقیقه نخست این بازی که به همین وضعیت طی شد در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته کره‌ای ها یک بار دقیقه ۱۹ به گل رسید که داور آن‌را آفساید اعلام کرد. دقیقه ۲۹ هم داور پنالتی برای این تیم اعلام کرد اما پس از بررسی تصاویر در VAR تصمیم خود را تغییر داد.

پیش از این، اردن با شکست تیم ملی فوتبال تاجیکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بود.

قرار است دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها فردا شب (چهارشنبه، ۷ فبروری) میان تیم‌های ملی قطر و ایران برگزار شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *