پنجمین بازیکن فوتسال افغانستان راهی لیگ عربستان شد

حمیدرضا حسین‌پور، پنجمین بازیکن افغانستانی به لیگ فوتسال عربستان پیوسته است.

blank

مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان از پیوستن حمیدرضا حسین‌پور، ملی‌پوش افغانستان به تیم الطائی در لیگ برتر فوتسال عربستان خبر داده‌اند.

این در حالی است که پیش از این، سید حسین موسوی نیز با این تیم قرارداد بسته بود. سید حسین موسوی به عنوان بازیکن آزاد به تیم الطائی عربستان پیوست تا در نیم فصل دوم لیگ برتر عربستان برای این تیم به میدان برود.

موسوی پیش از این در لیگ برتر ایران و در تیم ایرالکو اراک بازی می‌کرد. قرارداد این بازیکن با تیم الطائی دو ماهه است.

موسوی پیش از این در رده باشگاهی و در سال ٢٠٢٠ برای تیم الغبیری لبنان بازی کرد و در چهار بازی، شش گل به ثمر رساند. او در سال ٢٠٢٢ برای تیم رکن آذین مشهد ایران بازی کرد، سال ٢٠٢٣ در لیگ برتر فوتسال افغانستان عضو تیم صداقت بود و در این تیم درخشید. بعد از آن موسوی به تیم ایرالکو در لیگ برتر ایران پیوست و در ١٨ بازی، ٥ گل و سه پاس گل به نام خودش ثبت کرد.

موسوی ۱۶ بازی برای تیم ملی بزرگ‌سالان و ۱۳ بازی برای تیم زیر ٢٠ سال افغانستان انجام داده و مجموعا برای این دو تیم ٢٧ گل به ثمر رسانده و با تیم زیر ۲۰ سال افغانستان به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیده است.

در تیم الطائی عربستان یک بازیکن برازیلی که برای تیم ملی پاراگوئه بازی می‌کند نیز عضو است و احتمال پیوستن یک ملی‌پوش دیگر افغانستان نیز به تیم الطائی وجود دارد که هنوز قطعی نشده است.

به غیر از حسین‌پور و موسوی، سه بازیکن دیگر افغانستان به نام‌های علی امیری، حسین حسن‌زاده و مجتبی محمدی نیز در لیگ عربستان حضور دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *