دو حادثه ترافیکی در بدخشان و فاریاب دست‌کم 7 کشته و زخمی برجا گذاشت

مقام‌های محلی طالبان در  ولایت‌های بدخشان و فاریاب از کشته و زخمی شدن دست‌کم هفت تن براثر وقوع دو حادثه‌‌ ترافیکی جداگانه در این ولایت‌ها خبر دادند.

عکس: آرشیف

فرماندهی پولیس طالبان در ولایت بدخشان گفته است که شام براثر وقوع یک حادثه‌ ترافیکی در روستای «زرگران» ولسوالی اشکاشم این ولایت یک نفر جان باخته و دو نفر زخمی شده‌اند.

در این حادثه که شنبه‌شب، 5 عقرب رخ داده یک موتر نوع «سراچه» از جاده منحرف و واژگون شده است. این فرماندهی علت وقوع حادثه را «سرعت بیش از حد» دانسته و گفته است که راننده بازداشت شده است.

فرماندهی پولیس طالبان در فاریاب نیز اعلام کرده که شام دیروز براثر وقوع یک حادثه‌ ترافیکی در مرکز ولسوالی اندخوی این ولایت یک جوان ۱۶ ساله جان باخته و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این حادثه براثر برخورد یک موتورسایکل با یک موتر به وقوع پیوسته و راننده‌‌ موتورسایکل جان باخته است. علت وقوع این حادثه نیز بی‌احتیاطی رانندگان گفته شده است.

این در حالی است که حوادث ترافیکی در افغانستان سالانه هزاران نفر را به کام مرگ می‌کشاند و نیز در این حوادث هزاران نفر دیگر زخمی می‌شوند. خرابی جاده‌ها، عدم رعایت قوانین ترافیک و نیز بی‌احتیاطی راننده‌ها از علت‌های اصلی این حوادث شمرده می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *