رکوردی تازه برای مسی

ستاره آرجنتاین بارسلونا با گلزنی در دیدار برابر اسلاویا پراگ یک رکورد جدید را به نام خود در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.blank

به نقل از اسکای اسپورت، بارسلونا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان اسلاویا پراگ بود. مسی در این دیدار توانست گل نخست بارسلونا را در دقیقه سه به ثمر برساند که در نهایت آبی اناری‌ها با نتیجه ۲ بر یک پیروز بازی شوند.

این اعجوبه آرجنتاین با گلی که به ثمر رساند یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند. او تنها بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید که توانسته در ۱۵ فصل پیاپی این رقابت‌ها گلزنی کند.

شبکه اوبتا اعلام کرد که مسی همچنین به همراه رائول و کریستیانو رونالدو تنها بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آیند که توانسته‌اند دروازه ۳۳ تیم مختلف را در این رقابت‌ها باز کنند.

بارسلونا با پیروزی که برابر اسلاویا پراگ به دست آورد با هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. در ژانویه ی سال ۲۰۰۹ میلادی بیت کوین به جهان وارد شد . هیچ کس نمیدونست که چیه و چقدر ارزش داره . اون موقع هرکس ثبت نام می کرد ۳ بیت کوین هدیه میگرفت تا اینکه بعد از چندسال قیمت بیت کوین منفجر شد و به رقم غیرقابل باور ۲۰/۰۰۰$ نزدیک شد تا الان که هر بیت کوین ۱۰ هزار دلار ارزش داره و سرمایه گذاران جهان میلیون ها دلار در بیت کوین سرمایه گذاری میکنن.
    به دلیل استقبال بی نظیر مردم سراسر جهان از ارزهای دیجیتال، شرکت فیس بوک اقدام به راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید به اسم لیبرا کرده و به همین مناسبت هرکسی که ثبت نام کنه ۳ لیبرا به عنوان هدیه دریافت میکنه..
    که اگر روزی این ارز مانند بیت کوین که در ابتدا به یه شوخی بیشتر شبیه بود تا یک پول ده هزار دلاری ، قیمتش بالا رفت این ۳ لیبرا ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار برای صاحبش ارزش داده باشه…
    پس این فرصت رو از دست ندید و روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام کنید رایگان ۳ لیبرا دریافت کنید

    https://uplibra.io?refer=460340