فابیو کاپلو: انگلیس جذاب است ولی ایتالیا قهرمان می شود

فابیو کاپلو؛ سرمربی مشهور ایتالیایی گفته است که تیم کشورش امشب در ومبلی فاتح یورو ۲۰۲۰ خواهد شد.blankبه گزارش ورزش سه، ایتالیا در دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ امشب در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف انگلیس خواهد رفت.

در آستانه این دیدار فابیو کاپلو که یکی از پر افتخارترین مربیان جهان است و تجربه هدایت تیم ملی انگلیس را نیز در کارنامه دارد، در مصاحبه‌ای گفته که به نظر او جان لوئیجی دوناروما بهترین دروزاه‌بان جهان است اما به آتزوری هشدار داده که هری کین، مهاجم انگلیس، در حال حاضر تنها مهاجم نوک کلاسیک اروپاست.

کاپلو در مصاحبه با نشریه کوریره دلو اسپورت گفته است:« ایتالیا می تواند موفق شود، انگلیس تیم جذابی است اما هنوز یک تیم درجه یک نیست. آن‌ها توانایی و کیفیت زیادی در خط هافبک و در میانه زمین ندارند، اما از نظر جسمانی قدرتمند هستند و بسیار تهاجمی‌اند. و البته آن‌ها هری کین تنها مهاجم نوک اروپا را دارند.»

سه شیرها در بازی نیمه نهایی خود در یورو ۲۰۲۰ به دو وقت اضافی و یک ضربه پنالتی نیاز داشتند تا بتوانند دانمارک را شکست دهند.

کاپلو ادامه داده است:« آن‌ها در آن بازی به دلیل پرس دانمارک به دردسر افتادند اما توانستند جاگیری‌های خود را با روند بازی مطابقت دهند. اتحاد ایتالیا و تمایل آن‌ها برای کمک به یکدیگر من را تحت تاثیر قرار داده است. هیچ خودبرتربینی و تکبری در این تیم وجود ندارد. روبرتو مانچینی کاری فوق العاده انجام داده است. ایتالیا بهترین دروزاه‌بان جهان را دارد، انگلیس اما هنوز به این مرحله نرسیده است. می توانید از آنچلوتی درباره پیکفورد بپرسید.»

مطالب مرتبط