سقوط چرخبال حامل رییس جمهور ایران؛ مقام‌های ایرانی: خبرها نگران‌کننده است

رسانه‌های ایران از سقوط چرخبال حامل ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهور این کشور گزارش داده‌اند. مقام‌های ایرانی می‌گویند که خبرهای دریافتی در این باره نگران‌کننده است.

رسانه‌های ایرانی امروز یک‌شنبه، ۳۰ ثور گزارش‌های ضد و نقیضی درباره سرنوشت چرخبال حامل ابراهیم رئیسی؛ ریيس‌ جمهور این کشور منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم گزارش داده که چرخبال حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی «دچار سانحه شده»، اما خبرگزاری فارس گفته که «هلی‌کوپتر به دلیل مه‌آلود بودن هوا بر زمین نشست و کاروان رئیسی به صورت زمینی راهی تبریز شد.»

خبرگزاری تسنیم گزارش داده که همراهان رییس‌ جمهور در این چرخبال توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و «امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.»

این رسانه توضیح داده است که «در این کاروان سه هلیکوپتر حضور داشته‌اند.»

در این گزارش آمده: «دو هلیکوپتر که در آن برخی وزرا و مسئولان حضور داشتند سالم به مقصد رسیده‌اند.»

تسنیم براساس «شنیده»های خود گفته که «آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و امیرعبداللهیان؛ وزیر خارجه ایران نیز در هلی‌کوپتر حامل رییس‌ جمهور حضور داشتند.»

در همین حال، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گزارشی گفته: بالگرد حامل رییس‌ جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است.

در گزارش ایرنا آمده که برعلاوه امام جمعه تبریز و وزیر خارجه جمهوری اسلامی، والی آذربایجان شرقی و شماری دیگر همراه ابراهیم رئيسی بودند.

رادیو و تلویزیون ایران هم گزارش داده: هنوز اطلاع موثقی از محل بالگرد رئیس‌جمهور به دست نیامده برخی کوهنوردان به تیم امداد و نجات پیوسته‌اند.

براساس این گزارش هوا به شدت مه آلود است و امداد را سخت کرده است. هنوز اطلاع موثقی از محل بالگرد رئیس‌ جمهور ایران به دست نیامده گروه‌های جدید امدادی و برخی کوهنوردان به تیم امداد و نجات پیوسته‌اند.

رویترز به نقل از یک مقام ایرانی نوشته است: خبرها بسیار نگران کننده است؛ اما امیدواری خود را حفظ می‌کنیم.

مطالب مرتبط