بارسلونا سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برد

تیم فوتبال بارسلونا در دور برگشت سوپر کاپ اسپانیا، موفق شد 3 بر 0 از سد سِویا گذشته و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد.

سویا که در دیدار رفت و در ورزشگاه خانگی خود نیز 2 بر 0 مغلوب شاگردان انریکه شده بود در این بازی نیز شکست خورد تا دستش از قهرمانی این دوره کوتاه شود.

blank
تیم فوتبال بارسلونا در دور برگشت سوپر کاپ اسپانیا، موفق شد 3 بر 0 از سد سِویا گذشته و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد.

در این دیدار که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شده بود، بارسلونا موفق شد با گل‌های آرداتوران و مسی، فوق ستاره این تیم به گل‌های پیروزی بخش‌شان برسد.

بارسایی‌ها از همان ابتدای بازی کنترل توپ را در اختیار داشتند و در دقیقه10 با همکاری زیبای آندره گومس و لیونل مسی، پاس زیبای مسی از عمق دفاع سویا به آردا توران رسید و این بازیکن نیز با ضربه‌ای زمینی و دقیق دروازه سویا را با پای چپ باز کرد تا بازی با یک گل به سود بارسا در جریان باشد.

سویا که پس از دریافت گل نخست صاحب پنالتی شد، اما کلودیو براوو، که احتمالاً آخرین بازی خود را با پیراهن بارسا انجام می‌دهد موفق شد با پرش به سمت راست، ضربه ایبورا را مهار کرده تا بازی با همان یک گل به سود بارسا در جریان باشد.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند تا بارسلونا در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

با شروع نیمه دوم بارسا در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. بازهم آرداتوران درخشید و در دقیقه 74 گل دوم خود را به ثمر رساند.

بارسا باز هم به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 57، لیونل مسی موفق شد گل بارسا را به ثمر برساند.

بازی در ادامه وقت‌های قانونی، گلی  را در پی نداشت و بارسا به همین نتیجه 3 بر 0 از سد سویا گذشت و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد.

 

 

مطالب مرتبط