دزدان مسلح در کاپیسا سه عضو یک خانواده را کشتند

منابع مردمی در کاپیسا از کشته و زخمی شدن ۵ عضو یک خانواده از سوی دزدان مسلح در ولسوالی حصه اول کوهستان این ولایت خبر می دهند.

blank

به گفته این منابع، حوالی نیمه های  شب گذشته (دو شنبه ۷ دلو)، دزدان مسلح در منطقه «خم زرگر» و «پل مغلان» از مربوطات ولسوالی حصه اول کوهستان ولایت کاپیسا وارد یک خانه مسکونی شده و بر اعضای این خانواده تیراندازی کرده اند که در نتیجه ۳ تن کشته و ۲ تن دیگر زخمی شده اند.

عبدالشایق شورش کوهستانی؛ سخنگوی فرماندهی پولیس کاپیسا با تایید این رویداد به خبرگزاری افق گفت که حوالی ساعت ۳:۱۰ شب گذشته سارقین مسلح در منطقه خم رزگر از مربوطات ولسوالی حصه اول کوهستان این ولایت وارد یک خانه می شوند و پس از آگاهی اعضای این خانواده، درگیری بین سارقین و اعضای خانواده صورت می گیرد که در نتیجه سه عضو این فامیل به شمول یک مهمان کشته و دو تن دیگر نیز زخمی می شوند.

به گفته آقای کوهستانی، در جریان این درگیری یک سارق مسلح نیز کشته می شود و یک تن دیگرشان زخم بر می دارد.

منابع محلی در بغلان از کشته شدن سه عضو یک خانواده از سوی داماد این فامیل خبر می دهند

عبدالقدیم نیازی؛ معاون والی این ولایت در گفتگو با افق گفت که شب گذشته (دو شنبه ۷ دلو) یک مرد خسر، خشو و برادر زن اش را در منطقه ریاست معدن زغال سنگ با ضرب چاقو به قتل رسانده و از ساحه فرار نموده است.

تاهنوز انگیزه این قتل مشخص نشده است.

قتل های خانوادگی در کشور بی پیشینه نیست و هرازگاهی در نقاط مختلف کشور بنابر دلایل نامشخص اعضای خانواده شان را به قتل رسانده اند…

مطالب مرتبط