از ارجنتاین تا پاریس؛ وقتی «مسی» همیشه خوب نیست

کارلوس تبس؛ ستاره سابق ارجنتاین معتقد است که لیونل مسی تمام توانایی‌هایش را در پاری سن ژرمن به نمایش نگذاشته‌است و او در پاریس با آنچه در ارجنتاین است کاملا تفاوت دارد.

blank

مسی تابستان سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد با امضای قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست.

این بازیکن در اولین فصل حضورش در لیگ فرانسه نتوانست درخششی که در نوکمپ داشت تکرار و انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند.

مسی حتی بارها و بارها و خصوصا پس از حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان در مرحله یک‌هشتم توسط هواداران این باشگاه «هو» شد و با انتقادهای جدی و بی‌رحمانه از سوی نشریات و رسانه‌های فرانسوی نیز روبه‌رو گشت.

او در طول ۳۳ بازی که این فصل در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پی اس جی انجام داد تنها موفق شد ۱۱ گل به ثمر برساند و این آمار برای او که همیشه یکی از ارکان اصلی گلزنی باشگاه بارسلونا به حساب می‌آمد، آمار بسیار ضعیفی بود.

کارلوس تبس معتقد است که این هم‌تیمی سابق‌اش در تیم ملی ارجنتاین در هنگام بازی برای باشگاه‌اش به بازیکنی کاملا متفاوت تبدیل می‌شود.

این مهاجم ارجنتاینی در گفتگو با Seleccion de Noticias اظهار داشت: «مسی در ارجنتاین بازیکنی کاملا متفاوت به نسبت پاری سن ژرمن است. در واقع او وقتی در پاریس است یک نفر است و وقتی به ارجنتاین می‌آید یک نفر دیگر است.»

او در ادامه درباره شرایط این بازیکن در فرانسه مدعی شد: «از نظر من، او در هنگام بازی در باشگاه‌اش نصف زمانی که در تیم ملی کشورش به میدان می‌رود راضی و خشنود است.»

مطالب مرتبط