رسمی؛ ارلیک‌هالند به منچسترسیتی پیوست

ارلیگ‌ هالند؛ مهاجم نروژی با جدایی از بوروسیا دورتموند راهی منچسترسیتی شد.blankبه گزارش ساکرنت، منچسترسیتی قرارداد ارلینگ هالند را رسمی کرد. مهاجم نروژی تا سال ۲۰۲۷ با منچسترسیتی قرارداد امضا کرد.

طبق گزارش ها، سیتی با پرداخت بند فسخ ۵۱ میلیون پوندی او موافقت کرده است. هالند معاینات صحی خود را در آلمان پشت سر گذاشت و به عضویت تیم سیتی درآمد.

باشگاه سیتی در بیانیه ای اعلام کرد: ما به توافق اصولی با بوروسیا دورتموند برای انتقال ارلینگ هالند دست یافته ایم.

ارلینگ هالند به یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان تبدیل شده و احتمالا با کیلیان ام‌باپه برای کسب توپ طلای بعدی رقابت خواهد کرد. این مهاجم  در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است. بازیکن جدید سیتی علی‌رغم مصدومیت های چند هفته اخیر با موفقیت تست های صحی را پشت سر گذاشت.

بوروسیا تلاش زیادی کرد تا این مهاجم را در آلمان نگه دارد اما مهاجم نروژی تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. هالند می خواست به تیمی برود که تک مهاجم باشد و به همین خاطر سیتی را انتخاب کرد. بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و رئال مادرید نیز از جمله خواهان خدمات این بازیکن بودند.

پس از چندین ماه مذاکره، سیتی در این رقابت برای جذب هالند پیروز شد تا یکی از آینده‌دارترین مهاجمان حال حاضر دنیا را به خدمت بگیرد.

این مهاجم با اختلاف بیشترین دستمزد تیم را خواهد داشت و حدود ۳۰ میلیون یورو در سال دستمزد خواهد گرفت.

او می‌تواند حلقه مفقوده سیتی در راه کسب جام لیگ قهرمانان اروپا باشد و به همین خاطر پپ گواردیولا او را برای فصل بعد به خدمت گرفت.

او طی ۱۷ بازی برای تیم ملی ناروی ۱۵ گل به ثمر رسانده است. با این حال، امسال برای این مهاجم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی و  عدم کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خوب پیش نرفت.

پپ گواردیولا تابستان گذشته نتوانست هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرد. منچسترسیتی دو پیشنهاد داد، یکی ۱۲۰ میلیون یورو و دیگری ۱۷۵ میلیون یورو اما نتوانست دنیل لوی، رئیس باشگاه لندنی را متقاعد کند که کین را بفروشد.

بالاخره سیتی توانست جانشین سرخیو آگوئرو را جذب کند و از فصل بعد ارلینگ هالند را در ورزشگاه اتحاد خواهیم دید.

مطالب مرتبط