پی‌اس‌جی نه؛ ژوئل کنده به بارسلونا می‌رود

علی‌رغم ابراز تمایل پاری‌سن ژرمن، برای جذب ژوئل کنده؛ مدافع قدرتمند باشگاه سویا، به نظر می‌رسد بارسلونا از بخت بالایی برای توافق با مدافع سویا برخوردار است.blankباشگاه بارسلونا در روزهای اخیر فعالیت پرتب و تاب در پنجره تابستانی داشته و هواداران این تیم حالا نسبت به درخشش در فصل بعد امیدوار شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، بعد از قاپیدن رافینیا از دست چلسی، حالا نشریه موندودیپورتیوو مدعی شد مدیران باشگاه بارسلونا با ژوئل کنده؛ مدافع قدرتمند و جنگنده باشگاه سویا به توافق شخصی دست یافته‌اند و این انتقال بزرگ احتمالا در روزهای آتی نهایی خواهد شد.

ژوئل کنده در هفته های اخیر مورد توجه تیم های بزرگی قرار گرفته بود. اما چلسی گزینه های مورد نظر خود را جذب کرد و از این کورس کنار کشید. پاری‌سن ژرمن نیز برای خرید ژوئل کنده وارد عمل شده بود، اما به نظر می رسد بارسلونا انتخاب بعدی این مدافع فرانسوی و ۲۳ ساله خواهد بود و توافقات با خود بازیکن در روزهای اخیر نهایی شده است.

احتمالا ممفیس دیپای، ستاره هلندی و خلاق بارسلونا به عنوان بخشی از قرارداد ژوئل کنده راهی باشگاه سویا خواهد شد.

با توجه به ترافیک شدید خط حمله بارسا، جایی برای دیپای در ترکیب نیست و ژاوی نام او را در لیست فروش قرار داده است. بدین ترتیب بعد از آندریاس کریستنسن، احتمالا ژوئل کنده خرید بعدی بارسلونا در خط دفاعی خواهد بود.

همچنین این باشگاه پروژه جذب رابرت لواندوفسکی را نیز تا حد زیادی پیش برده و به نظر می رسد در روزهای آتی دو خرید جذاب و مهم در استادیوم نوکمپ در مقابل هواداران بارسلونا معارفه خواهند شد.

مطالب مرتبط