آرتتا: ژسوس بازیکنی است که ما نیاز داشتیم

میکل آرتتا؛ سرمربی آرسنال، معتقد است که حضور گابریل ژسوس باعث به وجود آمدن رقابتی شده که مهاجمان این تیم به آن نیاز دارند.blankبه گزارش ورزش سه، ژسوس که در این تابستان با انتقالی ۵۳ میلیون دالری از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در دو بازی پیش فصل توپچی‌ها موفق شد سه گل به ثمر برساند.

این مهاجم برازیلی در اولین بازی مقابل نورنبرگ دو گل زد و سپس در دیدار روز گذشته مقابل اورتون هم موفق به گلزنی شد. او همچنین پاس گل دوم را برای بوکایو ساکا فراهم کرد و همین باعث شد تا آرتتا او را مورد ستایش قرار بدهد.

سرمربی آرسنال گفت: « او باعث ایجاد عدم قطعیت و آشفتگی شده است و همیشه آماده پذیرفتن مسئولیت است. همیشه آنجاست تا توپ را در لحظه مناسب بزند. همیشه مقابل دروازه است.»

آرتتا افزود که «او یک تهدید واقعی است و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم. در لحظه ای که ما توپ را از دست می دهیم، او بلافاصله فعال می شود و حریف را تحت فشار می گذارد و تیم را همراه خودش به جلو می کشد.»

او در ادامه گفت: «او مهارت های رهبری زیادی دارد. من می توانم ببینم که او چه تاثیری روی بازیکنان می گذارد. او  از آن دسته بازیکنانی است که ما به آن نیاز داشتیم.”

مطالب مرتبط