لاپورتا: برای جذب لواندوفسکی چلسی و پی‌اس‌جی را شکست دادیم

خوان لاپورتا؛ رییس‌ بارسلونا با ابراز خرسندی از جذب لواندوفسکی گفته است که برای جذب این بازیکن، بارسلونا چلسی و پی‌اس‌جی را شکست داده است.blankرییس بارسلونا در جریان یک مصاحبه گفته است: «پیشنهاد اول‌ ما پایین بود ولی در نهایت با بایرن روی ۴۵ + ۵ میلیون یورو به توافق رسیدیم. این حداکثر هزینه ای بود که می توانستیم برای لوا انجام دهیم. او دستمزدش را نیز تا جایی که می توانست کاهش داد. ما در راه جذب او چلسی و پی اس جی را شکست دادیم و این بدون خواسته خود بازیکن ممکن نبود. لوا می خواست به بارسا بیاید و همه تلاشش را هم کرد. از او بسیار ممنونم.»

این در حالی‌است که سه روز پیش هر دو باشگاه؛ بایرن و بارسلونا انتقال رسمی روبرت لواندوفسکی را تایید کردند. لواندوفسکی در پی توافق نهایی دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقالش به جمع آبی‌واناری‌ پوشان، خیلی زود در محل تمرین باواریایی‌ها در شهر مونیخ حضور یافت و با هم‌تیمی‌هایش وداع کرد.

بر بنیاد گزارش‌ها، او روز گذشته به میامی، محل اردوی پیش فصل بارسلونا رسید و تست های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.

این مهاجم لهستانی قرارداد ۳ ساله با بند تمدید تا ۲۰۲۶ با بارسلونا امضا کرده است. بایرن مونیخ از این انتقال ۴۵ میلیون یورو نصیبش خواهد شد و ۵ میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است.

خوان لاپورتا، رییس بارسا در جریان یک مصاحبه گفت:« بارسا نیاز به یک گلزن بزرگ داشت. روبرت همین حالا بهترین بازیکن سال فیفا و برنده کفش طلای اروپاست. بازیکنی مثل او در تیم نداشتیم و تضمین کننده گلزنی برای ما خواهد بود. همراه با آنسو فاتی، اوبامیانگ و دیگر مهاجمان، کیفیت خط حمله ما در بالاترین سطح خودش است.»

او با توجه به سن لواندوفسکی گفت: « سن یک عدد است و می دانم که لوا به خوبی از خودش مراقبت می کند. علاوه بر این، همسرش متخصص تغذیه است و او را به بهترین شکل تحت کنترل دارد. وقتی همسرتان متخصص تغذیه باشد، دیگر کمترین دغدغه  را بابت سن خواهید داشت.»

او با توجه به سبک بازی این بازیکن گفت: «مطمئنم اگر یوهان کرویف الان زنده بود نیز ما را به خاطر این انتقال تحسین می کرد. کرویوف هم عاشق بازی لواندوفسکی می شد.»

مطالب مرتبط