از پرتگال به نیویارک؛ بارسلونا در انتظار ستاره جدید

بارسلونا انتظار دارد ستاره جدید این باشگاه در نیویارک به هم‌تیمی‌هایش ملحق شود.blankبه گزارش ورزش سه، بارسلونا و سویا از شب گذشته مذاکراتی جدی و فشرده برای انتقال ژول کنده را شروع کرده اند و همه چیز به نظر خوب پیش می رود. کنده که از چلسی نیز پیشنهاد داشت و حتی سویا با این باشگاه برای انتقال ۶۵ میلیون یورویی او به توافق نیز رسیده بود، در نهایت مقاومت کرد و گفت که برای بارسلونا صبر خواهد کرد.

ژاوی، سرمربی بارسا در تماس مداوم با کنده بود و به نوعی نقش تعیین کننده ای در عدم انتقال او به چلسی داشت. مقاومتی که بالاخره نتیجه داد و چلسی از جذب ستاره فرانسوی ناامید شد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، خوان لاپورتا و تیم مدیریت ورزشی بارسلونا همگی در امریکا حضور دارند و اختلاف زمانی بین امریکا و اسپانیا سبب شده تا مذاکرات با سویا برای کنده کمی دیرتر از تصورات شروع شود.

بارسا در ابتدا پیشنهادی به ارزش ۴۰ + ۵ میلیون یورو ارائه کرد که با مخالفت سویا روبرو شد. سویا خواهان قراردادی ۵۰+۵ میلیون یورویی برای کنده است و مذاکرات ادامه دارد.

موندو نوشته است که ژاوی در نیویارک منتظر اضافه شده کنده است و انتظار می رود در ساعات آینده دو باشگاه بر سر جزئیات انتقال نیز به توافق برسند. با خود کنده از هفته ها پیش توافق کامل صورت گرفته و به محض رسمی شدن انتقال، او لاگوس پرتگال، محل اردوی سویا را به مقصد نیویارک ترک خواهد کرد.

بارسا تا شنبه در این شهر اقامت خواهد داشت و پس از بازی ردبولز به اسپانیا باز می گردد. کنده پس از فرانک کسیه، کریستنسن، لواندوفسکی و رافینیا، پنجمین خرید تابستانی بارسلونا خواهد بود.

مطالب مرتبط