رییس جمهور برای دو وزارت نامزد وزیر معرفی کرد

رییس جمهور محمد اشرف غنی در یک فرمان تازه، برای وزارت ترانسپورت و زارت اقوام و قبایل نامزد وزیر را به پارلمان معرفی کرده است.

blank

بربنیاد این فرمان محمدحمید طماسی معین تامیناتی وزارت داخله به عنوان وزیر ترانسپورت و هوانوردی و محمدشفیق‌گل آغا شیرزی به عنوان نامزد وزیر وزارت سرحدات و قبایل معرفی شده اند.

همچنان در خبرنامه ریاست جمهوری آمده که رییس جمهور عبدالمتین بیگ را به عنوان رییس اداره ارگان‌های محلی، فضل هادی مجددی را به عنوان والی تخار، همایون محتاط را به عنوان رییس اداره مرکزی ثبت و احوال و نفوس و محمد ویس پایاب را به عنوان معین تخنیکی این اداره تعیین کرده است.

همچنان مطابق فرمان دیگر  محمد اشرف غنی حاجی الماس زاهد مشاور ارشد و نماینده رییس جمهور در امور انسجام ملی معرفی شده است.

لازم به یاد آوری است که آقای زاهد امروز در محفلی با اشتراک مقام‌های دولتی و بزرگان محلی ولایت های کاپیسا و پروان در ارگ ریاست جمهوری، در این پست معرفی شد.

رییس جمهور محمداشرف غنی درحالی دو عضو کابینه را به پارلمان معرفی کرده است که چندین وزارت دیگر نیز توسط سرپرست اداره می‌شود و انتقادهایی در این مورد از سوی نمایندگان پارلمان و منتقدان سیاسی مطرح می‌گردد.

مطالب مرتبط