تغییرات تازه در توییتر؛ پاسخ به توییت‌ها محدود می‌شود

سوزان ژی؛ مدیرعامل محصولات توییتر، از تغییرات جدیدی که امسال به این پلتفرم وارد می‌شود، پرده برداشت. محدود کردن پاسخ‌ به توییت‌ها، یکی از این تغییرات است که به‌زودی عملی خواهد شد.blank

آقای ژی در یک سخنرانی خود در در لاس وگاس امریکا گفت که این تغییرات بیشتر روی مکالمات متمرکز شده‌است.

او افزود که توییتر در حال افزودن تنظیم جدید برای «شرکت‌کنندگان در مکالمه» درست روی صفحه نمایش است. به گفته او، این ابزار چهار گزینه دارد که شامل «جهانی، گروهی، پنل و بیانیه» می‌شود.

بخش جهانی اجازه می‌دهد تا هر کسی پاسخ دهد، گروه برای افرادی است که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید و پنل مخصوص افرادی است که شما به‌طور خاص در توییت از آن‌ها یاد می‌کنید و بیانیه به سادگی اجازه می‌دهد تا یک توییت ارسال کنید و پاسخی دریافت نکنید.

ژی می‌گوید که توییتر در حال انجام تحقیقات در مورد این ویژگی است و احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ این ویژگی از مرحله آزمایشی وارد عمل می‌شود و پیش‌بینی می‌شود این ویژگی در سطح جهانی در اواخر سال جاری استفاده شود.

این یک ویژگی مهم است؛ درست همانطور که فیسبوک کاربران را به استفاده از ویژگی گروه‌های خصوصی خود سوق داده‌است، توییتر می‌خواهد این امکان را به کاربران بدهد که بتوانند گستره توییت‌های خود را محدود کنند.

راه حل توییتر یک روش جالب توجه برای مرزبندی توییت‌های عمومی و خصوصی است که به توزیع توییت به جای مجوز برای دیدن آن متمرکز شده‌است.

توییتر می‌گوید شما فقط می‌توانید از افرادی که دنبال می‌کنید پاسخی دریافت کنید و این موضوع اذیت و آزارها را نیز کمتر می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در حال آمدن است، نمای ویژه گفتگو است. هدف این است که تمام مکالمه در یک صفحه نمایش داده‌شود. صفحه دارای خطوطی است که به راحتی شما را از طریق پاسخ‌ها راهنمایی می‌کند و همچنین نویسندگان خاص را فرامی‌خواند.

مدیرعامل محصولات توییتر می‌گوید که رابط مکالمه‌ای که در ابتدا مورد آزمایش قرار گرفته، در ماه‌های آینده به برنامه اصلی توییتر می‌آید.

راب بیشاپ؛ مدیر محصولات توییتر نیز می‌گوید: «به زودی هنگامی که توییتی راجع به یک موضوع خاص از طرف کسی که دنبال می‌کنید، مشاهده می‌کنید، ممکن است توییتر یک گزینه را به شما پیشنهاد دهد که آن موضوع خاص را زیر توییت دنبال کنید.»

مطالب مرتبط