امنیت ملی داکتر شفاخانه جمهوریت را از چنگ آدم‌ربایان آزاد کرد

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که نیروهای قطعات خاص این ریاست در یک عملیات هدفمند، محب‌الله بارکزی؛ مسوول بخش عاجل شفاخانه جمهوریت را از چنگ آدم‌ربایان نجات داده و عاملان اختطاف او را هم بازداشت کرده‌اند.blank

ریاست عمومی امنیت ملی امروز در خبرنامه‌ای گفته‌است که عاملان اختطاف محب‌الله بارکزی از ناحیه هفدهم شهر کابل بازداشت شده‌اند.

این ریاست از آدم‌ربایان به نام‌های بلال، اسدالله، شیرشاه و ذکریا هزاره یاد کرده است و گفته‌است در جریان عملیات، ننگیالی، فیض‌الله و عبدالهادی نیز به ظن دست داشتن در ربودن مسوول بخش عاجل شفاخانه جمهوریت بازداشت شده‌اند.

بر بنیاد اطلاعات ریاست امنیت ملی، آدم‌ربایان ابتدا مسیر رفت‌وآمد محب‌الله بارکزی را رصد کرده و پس از ۱۰ روز وی را از ساحه تایمنی ربوده ‌بودند.

براساس معلومات امنیت ملی، بارکزی توسط آدم‌ربایان به محلی در ولسوالی پغمان و سپس در منطقه طاق ظفر این ولسوالی انتقال شده بود.

در اعلامیه امنیت ملی آمده است که این ریاست به مردم اطمینان می‌دهد هسته‌های شهری گروه‌های تروریستی و جنایت‌کاران را شناسایی کرده و به زودترین فرصت این گروه‌ها را بازداشت و یا از بین می‌برد.

این مسوول شفاخانه جمهوریت حدود ده روز پیش ربوده شده بود.

مطالب مرتبط