ژیرنوف: اوکراین از تسلیحات غرب علیه غیرنظامیان استفاده می‌کند

دمیتری ژیرنوف؛ سفیر روسیه در افغانستان می‌گوید که کی‌یف از تسلیحات غرب به هدف انجام حملات تروریستی و وارد کردن ضربات بر مردم ملکی فعالانه استفاده می‌کند.

blank

دمیتری ژیرنوف؛ سفیر روسیه در افغانستان اعلام کرده که کی‌یف از تسلیحات غرب علیه مردم ملکی استفاده می‌کند.

او همچنین گفته: «اخیرا سربازان اوکراینی با استفاده از سیستم‌های راکتی امریکایی یک شفاخانه را در مرکز دونتسک بمباران کردند و سپس مناطق مسکونی و یکی از هوتل‌های این شهر را مورد حمله قرار دادند بعدتر کی‌یف بر یک بس مسافربری و یک موتر حامل کودکان حمله کرد.»

سفیر روسیه در افغانستان افزوده که پس از آخرین موفقیت‌های ارتش روسیه در میدان، جنگ کی‌یف به رهبری ولودیمیر زلنسکی «با عجز و ناتوانی به قهر و غضب خود بالای باشندگان عادی کشور ما ادامه می‌دهد».

آقای ژیرنوف گفته: «این وقایع و همه جنایات مشابه این رژیم دقیقا از طرف کشور ما ثبت می‌شوند، همه عاملین به مجازاتی خواهند رسید که مستحق آن می‌باشند. محاکم احکام خود را برای جنگجویان اوکراینی صادر خواهند کرد از جمله به شكل مجازات حبس ابد در پیوند به کشتار خونین باشنده‌های بی‌گناه. همه این موارد بر اهمیت اهداف و وظایف عملیات نظامی ویژه برای غیرنظامی کردن و غیر فاشیستی کردن اوکراین و همچنین رفع تهدیدات ناشی از قلمرو این کشور مهر تأیید می‌گذارند. این اهداف حتما تحقق خواهند یافت.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *