آتش‌سوزی در تهران، جان 6 کارگر افغان را گرفت

در پی وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه ساختمانی در شرق تهران؛ پایتخت ایران 6 کارگر که در این کارگاه کار می‌کردند جان باخته‌اند. منابع گفتند که قربانیان این حادثه کارگران افغان اند که در آنجا مشغول کار بودند.blank

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفته است که این رویداد حوالی ساعت 1 امروز به وقت محلی رخ داده و در آن 6 کارگر «غیر ایرانی» جان باخته‌اند و یک کارگر دیگر زخمی شده‌است.

او به خبرگزاری ایرنا گفته است که این حادثه در بزرگراه شهید یاسینی در شرق تهران رخ داده و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

به گفته این مقام شهرداری تهران، آتش‌سوزی در اتاق‌هایی که محل استراحت کارگران بود «به دلیل نامشخص» رخ داده است. او افزوده که یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که به دلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته مقامات ایرانی، علت وقوع این حادثه تحت بررسی است. پیشتر از وقوع انفجار در این کارخانه گزارش شده بود؛ اما سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران این موضوع را رد کرده و گفته انفجاری رخ نداده است.

این در حالی است که چندی پیش نیز از جان باختن یک کارگر افغان در نتیجه آتش‌سوزی در یک کارخانه در تهران گزارش شد. حدود 20 روز قبل هم در نتیجه آتش‌سوزی در یک کارخانه در شهر شیراز ایران، 6 کارگر افغان زخمی شدند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *