ولسوال طالبان در غزنی باشندگان جاغوری را به «محرومیت از کمک‌ها» تهدید کرد

ولسوال طالبان در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی، به اهالی روستاهای این ولسوالی دستور داده تا هرچه زودتر راه‌های مواصلاتی این روستاها را ترمیم کنند؛ در غیر آن از هرگونه کمک و امتیاز محروم خواهند شد.blank

در یک مکتوبی که با امضای مولوی حافظ فیضی؛ ولسوال طالبان در جاغوری که به قریه‌داران ارسال شده و نسخه‌ای از آن به رسانه‌ها درز کرده، آمده است که تمامی اهالی قریه‌ها به زودترین فرصت راه‌های موصلاتی را ترمیم‌ کنند.

در متن مکتوب آمده است: «طوری‌که در جریان قرار دارید، راه‌های مواصلاتی شما در جریان زمستان و برف و باران تخریب شده است و نیاز به ترمیم دارد، بنا اکیداً هدایت داده می‌شود تا تمامی اهالی قریه در حشر عمومی راه‌های مواصلاتی را به‌‌زودترین فرصت ترمیم‌ کنند».

ولسوال طالبان در این مکتوب هشدار داده که در صورت تخلف از این امر، باشندگان این ولسوالی از هرگونه کمک و امتیاز محروم خواهند ماند.

ولسوال طالبان همچنان به قریه‌داران دستور داده است تا کسانی را که در این «حشر» سهم نمی‌گیرند، برای مجازات به اداره ولسوالی معرفی کنند.

این در حالی است که سیلاب‌های اخیر در بسیاری از ولایت‌ها راه‌های مواصلاتی را تخریی کرده است. این اولین مورد است که طالبان به باشندگان یک ولسوالی دستور ترمیم جاده‌ها را داده‌ اند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *