تیم ملی ایتالیا در دقایق اخر بازی سویدن را شکست داد

تیم ملی ایتالیا امروز جمعه ۲۸ جوزا ند۹۵ به مصاف سویدن رفت و توانست در دقیقه ۸۸ سه امتیاز این بازی را از ان خود کتدو بااین پیروزی صعودش به یک هشتم نهایی را حتمی کند.

تیم ملی ایتالیا در دقایق اخر بازی سویدن را شکست داد
تیم ملی ایتالیا در دقایق اخر بازی سویدن را شکست داد

به گزارش افق٬ تیم ملی ایتالیا که بازی اول خود در تورنمنت با بلژیک را برده بود، می دانست که با کسب یک پیروزی دیگر، صعودش به یک هشتم نهایی یورو حتمی کندو با انگیزه کسب سه امتیاز برابر سوئدی قرار گرفت و توانست سه امتیاز شیرین این دیدار را از ان خود کند.

سویدن که در بازی اول خود برابر ایرلند به تساوی رضایت داده بود برای کسب پیروزی تلاش زیادی کرد و سرانجام نوانست از این دیداز امتیازی کسب کند.

سوئد بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه ۲ روی حرکت زلاتان موقعیتی تقریبا جدی خلق کرد اما کیه لینی با پوشش خوب خود مانع از به گل رسیدن سوئد شد.

تلاش های هر دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه اول بی نتیجه ماند و بدون زدن گلی به رخکن رفتندتا شاید در نیمه دوم روی یک تاکتیک دیگر دروازه های یک دیکر را باز کند.

بازی کنان سویدن در دقیقه ۷۴ نیمه دوم می توانستند به گل برسند اما شانس یاری نکرد و دروازه بان ایتالیا مانع ورود توب به دروازه شد.

ایتالیا در دقیقه ۸۸ روی حرکت زیبای زازا  به گل رسیدند بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود ایتالیا به پایان رسید تا ابی پوشان ایتالیا برای صعود به مرحله بعدی با خیال راحت زمین را ترک کنند.

مطالب مرتبط