رییس اجرایی بر ایجاد مبنای حقوقی برای خدمات پولی مبایل تاکید کرد

عبدالله عبدالله؛ رییس اجرایی از وزارت مخابرات و اداره تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) می‌خواهد که برای خدمات پولی موبایل مبنای حقوقی تعریف کنند.blank

شرکت مخابراتی «ام‌تی‌ان» و عزیزی بانک امروز پنج‌شنبه، ۱۹ جدی سیستم انتقال و استفاده‌ پول از طریق گوشی‌های هوشمند در معاملات روزانه این شرکت را رونمایی کردند. رییس اجرایی در این مراسم تاکید کرد که تعریف مبنای حقوقی برای این خدمات سبب می‌شود مردم نسبت به امنیت آن باورمند شوند.

او همچنین افزود که رشد بخش خصوصی سبب رشد اقتصادی و سهولت در زندگی شهروندان می‌شود.

رییس اجرایی گفت که راه‌اندازی خدمات پولی موبایل از سوی شرکت ام‌تی‌ان و عزیزی بانک یک ابتکار مطمین و موثر است و تطبیق این بخش سهولت و شفافیت را به میان می‌آورد

او افزود که موفقیت خدمات پولی موبایل به آگاهی ‌عامه و ارایه خدمات معتبر بستگی دارد و تاکید کرد که مسؤولان بخش خصوصی و دولتی در این باره تمرکز بیشتر داشته باشند.

آقای عبدالله تقویت بخش خصوصی و ایجاد محیط مساعد برای سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های حکومت و حدت ملی خوانده و گفت که در این راستا کارهای بنیادی صورت گرفته‌است.

از طرف دیگر، محمد فهیم هاشمی؛ سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در این برنامه گفت که استفاده از تکنالوژی فساد اداری را از بین می‌برد؛ چون امکان دستبرد در آن وجود ندارد.

به گفته او، با ایجاد سیستم انتقال و استفاده‌ پول از طریق گوشی‌های هوشمند در معاملات روزانه، روند سرمایه گذاری در بخش مخابرات بیشتر از پیش شود.

آقای هاشمی همچنین در بخش دیگر سخنانش گفت که تلاش‌های جدی برای بلند بردن کیفیت و کاهش قیمت اینترنت با شرکت‌های مخابراتی جریان دارد.

مطالب مرتبط