طلسم‌شکنی هازارد با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین بازی

ادن هازارد پس پشت سرگذاشتن چند مصدومیت جدی در دو سال گذشته، بالاخره موفق شد در یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای  در میدان حاضر باشد.blankبه گزارش ورزش سه، ادن هازارد در بازی دیشب در برابر فنلند از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و اتفاق ویژه اینکه او ۹۰ دقیقه نیز در زمین ماند؛ چیزی که از ۲۳ نوامبر ۲۰۱۹ سابق نداشت.

تا چند ماه پیش به نظر نمی رسید ادن هازارد هیچ  شانسی برای حضور در یورو ۲۰۲۰ داشته باشد. بازیکنی که زمانی ستاره اول بلجیم بود، به دلیل مصدومیت های متعدد در دو سال گذشته اغلب به دور از میادین بوده و یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال نیز لقب گرفته است.

 

هازارد اما توانست در مقطع پایانی فصل گذشته مصدومیت را پشت سر بگذارد و بالاخره در فهرست نهایی بلجیم برای یورو قرار گرفت.

او در دو بازی نخست بلجیم برابر روسیه و دنمارک فرصت پیدا کرد دقایقی در زمین باشد ولی در بازی دیشب برابر فنلند از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و اتفاق ویژه اینکه او ۹۰ دقیقه نیز در زمین ماند.

 

در واقع آخرین بار هازارد در بازی رئال مادرید برابر سوسیداد در سن سباستین بود که ۹۰ دقیقه بازی کرد(برتری ۱-۳ رئال) و سپس به دلیل انواع مصدومیت ها هرگز موفق نشد ۹۰ دقیقه در میدان باشد. او از سوی زین الدین زیدان قبل از اتمام بازی تعویض می شد یا کار را از روی نیمکت شروع می کرد.

مطالب مرتبط