هند: برای کشتن تروریست‌ها وارد پاکستان می‌شویم

راجنات سینگ؛ وزیر دفاع هند هشدار داده است که نیروهای هندی برای کشتن تروریست‌هایی که به پاکستان فرار می‌کنند، وارد خاک این کشور می‌شوند.

blank

راجنات سینگ؛ وزیر دفاع هند، روز جمعه، ۱۷ حمل گفت که نیروهایش برای کشتن کسانی که در هند اقدام به فعالیت تروریستی می‌کنند و به پاکستان می‌گریزند، وارد خاک آن کشور خواهند شد.

روز جمعه روزنامه گاردین گزارش داد که هند از سال ۲۰۲۰ تاکنون حدود ۲۰ نفر را در خاک پاکستان کشته است.

آقای سینگ یک روز پس از گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین به تلویزیون سی‌ان‌ان نیوز ۱۸ گفت: «اگر آن‌ها به پاکستان فرار کنند، ما وارد پاکستان می‌شویم تا آن‌ها را بکشیم.»

وزیر دفاع هند افزود که کشورش تلاش می‌کند روابط خوبی با همسایه‌هایش داشته باشد، اما از کنار کسانی که اقدام به فعالیت‌های تروریستی می‌کنند، به آسانی نمی‌گذرد.

روابط هند و پاکستان پس از حمله انتحاری سال ۲۰۱۹ بر یک کاروان نظامی هند در کشمیر توسط جنگجویان مستقر در پاکستان به تیرگی بیش‌تر گرایید.

هند در پاسخ به این حمله به آنچه پایگاه این گروه در داخل خاک پاکستان اعلام شد، اقدام به حمله هوایی کرد.

پاکستان نیز اتهامات مشابه را به هند وارد می‌کند. اوایل امسال اسلام‌آباد گفت که شواهد غیرقابل انکار دارد که عوامل هندی در کشتن دو شهروند پاکستانی در خاک این کشور دست دارند.

به گفته مقام‌های پاکستانی این قتل‌ها را عوامل محلی هند در اواخر سال گذشته در منطقه سیالکوت و راوالاکوت در منطقه هیمالیای کشمیر تحت کنترل پاکستان انجام دادند.

هند این ادعا را تبلیغات خوانده و رد کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *