جبهه آزادی: ۹ طالب را کشتیم

«جبهه آزادی افغانستان» از سه حمله جداگانه علیه طالبان در کابل و بغلان و کشته شدن ۹ عضو آن گروه خبر داده است.

blank

«جبهه آزادی افغانستان» از سه حمله علیه طالبان در شهرهای کابل و پلخمری، مرکز بغلان خبر داده‌ و گفته است که یک‌شنبه‌شب، ۲۹ دلو، طی سه حمله جداگانه علیه طالبان دست‌کم ۹ طالب کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

«جبهه آزادی افغانستان» همچنین گفته که نیروهایش در کابل در چهارراهی گل سرخ و منطقه پنجشیروات، نیروهای طالبان را هدف قرار داده‌اند.

براساس ادعای «جبهه آزادی»، در حمله بر پاسگاه طالبان در چهارراهی گل سرخ از مربوطات حوزه چهارم کابل، سه طالب کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین به گفته‌ این جبهه، در حمله به پاسگاه طالبان در منطقه پنجشیروات، از مربوطات ناحیه یازدهم شهر کابل نیز ۴ عضو طالبان کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در خبرنامه‌ دیگر «جبهه آزادی» آمده است که نیروهایش بر پاسگاه طالبان در ساحه باغ معدن در شهر پلخمری، مرکز بغلان نیز حمله کرده‌اند و در این حمله ۲ طالب کشته‌ شده‌اند و یک نفر دیگر زخم برداشته است.

طالبان تاکنون به این ادعاهای «جبهه آزادی» واکنشی نشان نداده‌‍‌اند.

این در حالی است که این جبهه یکی از جبهات مسلح مخالف طالبان است که بیشترین حمله را علیه این گروه سازمان‌دهی می‌کند، اگرچه طالبان درباره‌ این حملات چیزی نمی‌گویند یا آن‌ها را رد می‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *