بازداشت سه شهروند افغان با «نقشه زندان عمران خان» در پاکستان

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که پولیس این کشور سه شهروند افغانستان را با بمب‌دستی و نقشه‌ زندان «ادیاله» که عمران خان در آن زندانی است بازداشت کرده است.

blank

رسانه‌های پاکستانی، امروز پنج‌شنبه، ۱۷ حوت گزارش داده‌اند که پولیس مبارزه با تروریزم این کشور سه شهروند افغانستان را با بمب دستی، سلاح‌های خودکار و نقشه‌ زندان «ادیاله»، جایی که عمران خان؛ نخست‌وزیر پیشین این کشور زندانی است، بازداشت کرده است.

بربنیاد گزارش رسانه‌های پاکستانی اداره مبارزه با تروریزم این کشور اعلام کرده که این افراد از شهر راولپندی بازداشت شده‌اند.

خالد حمدان؛ افسر پولیس شهر راولپندی گفته است که پس از بازداشت این افراد، پولیس و سایر نیروهای مجری قانون، یک عملیات جستجو را در اطراف زندان ادیاله آغاز کردند.

او افزوده: «تروریست‌های بازداشت شده اهل افغانستان هستند و تحقیقات بیشتر از آن‌ها جریان دارد.»

زندان ادیاله، بزرگ‌ترین زندان شهر راولپندی پاکستان است و عمران خان پس از محکوم شدن به دستور دادگاه عالی پاکستان به این زندان منتقل شده است.

براساس گزارش جیو‌نیوز، نهادهای مجری قانون پاکستان پیش از این در مورد امنیت عمران خان در زندان ابراز نگرانی کرده‌اند و به همین دلیل تمام جلسات رسیدگی به پرونده‌های او تحت تدابیر شدید امنیتی و در زندان برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *