رژه ارتش ایران؛ موتر آب‌پاش مسوولان را زیر آب گرفت

نیروهای ارتش ایران به مناسبت روز ارتش در شهر مشهد این کشور رژه نظامی اجرا کردند. در این مراسم یک موتر آب‌پاش ضد شورش، جایگاه مسوولان و خبرنگاران دولت را زیر آب گرفت که مورد توجه قرار گرفته است.blank

در این مراسم که امروز چهارشنبه، 29 حمل از یک شبکه تلویزیونی ایران به صورت زنده نشر می‌شد، یک موتر آب‌پاش ضد شورش دیده شد که در مقابل جایگاه مسوولان و خبرنگاران در مشهد باز شده است.

خبرگزاری دولت ایران (ایرنا) با انتشار کلیپی از این مراسم آن را «اتفاقی خاص» توصیف کرده و نوشته هنوز علت آن مشخص نشده است.

گزارش شده که پاشیدن آب به تجهیزات بعضی از عکاسان آسیب زده است. باز شدن آبپاش در قسمت رژه «نیروهای ویژه خراسان رضوی» از مقابل جایگاه رخ داد. این اتفاق زمانی رخ داد که مجری مراسم در حال خواندن پیام تشکری علی خامنه‌ای؛ رهبر ایران از عملکرد نیروهای امنیتی در جریان سرکوب اعتراضات ۱۴۰۱ این کشور بود.

در جریان اعتراضات ضد حکومتی در سال 1401 در ایران در پی شلیک مستقیم نیروهای ایرانی بر معترضان این کشور صدها نفر کشته و هزاران نفر زخمی شدند. همچنین تعداد بسیاری از معترضان در جریان اعتراضات و یا روزهای بعد از آن بازداشت شدند و دولت ایران چندین تن آنان را اعدام کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *