عمران خان: ارتش در تلاش حذف حزب تحریک انصاف است

عمران خان؛ نخست‌وزیر سابق پاکستان که در زندان به سر می‌برد ارتش این کشور به رهبری جنرال عاصم منیر را متهم کرده که در تلاش حزب تحریک انصاف به رهبری او است.

حزب تحریک انصاف امروز شنبه، 15 ثور این سخنان را از قول  که عمران خان منتشر کرده است. او گفته که رییس ستاد ارتش پاکستان هر تاکتیکی را برای حذف حزب تحریک انصاف از سیاست این کشور امتحان کرده است.

عمران خان گفته تنها راه برای ارتش کشتن او است که »از مرگ هراسی ندارد».

او افزوده‌است: «تشکیلات ارتش به رهبری جنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش هر تاکتیکی را برای حذف حزب من از سیاست پاکستان امتحان کرد».

حزب تحریک انصاف از قول عمران خان نوشته‌است: «حالا تنها کاری که باید بکنند این است که مرا بکشند اما من از مرگ هیچ هراسی ندارم».

این اتهام از سوی حزب تحریک انصاف بر ارتش پاکستان در حالی مطرح شده که عمران خانه هفته گذشته سه رهبر حزبش به شمول علی امین گنداپور؛، وزیر اعلی ایالت خیبرپختونخوا و عمر ایوب؛ رهبر اپوزیسیون مجلس ملی پاکستان را برای مذاکره این حزب با ارتش این کشور تعیین کرد.

حزب تحریک انصاف پیشتر گفته بود که با هرکسی بجز سه حزب مسلم لیگ – نواز، مردم پاکستان و متحده قومی آماده مذاکره است و در مورد مسایل بزرگ تنها با ارتش حاضر با مذاکره است نه با حکومت ائتلافی به رهبری شهباز شریف.

عمران خان به اتهام فساد مالی و چند پرونده دیگر در زندان آدیالای راولپندی به سر می‌برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *