عروسی کرونایی در امریکا؛ ابتلای ۱۷۷ نفر، مرگ ۷ تن

شرکت در یک مراسم عروسی در ایالت «مین» امریکا باعث شد که دست‌کم ۱۷۷ نفر از ساکنان این ایالت کوچک که در نزدیکی خاک کانادا واقع شده، به ویروس کرونا مبتلا شوند و ۷ نفر نیز جان خود را از دست بدهند.blankبه نقل از یورو نیوز، در این مراسم که ۷ اوگوست برگزار شد ۶۵ نفر شرکت کرده بودند؛ اما پس از برگزاری آن، کرونا به سرعت در منطقه گسترش یافت و حتی افرادی را آلوده کرد که اصلا در این مراسم حضور نداشتند و تنها با شماری از میهمانان عروسی در ارتباط بوده‌اند.

مراسم ابتلا در کلیسایی کوچک برگزار شد و سپس میهمانان برای برگزاری جشن، به مسافرخانه‌ای در نزدیکی شهر ۴ هزار نفری «میلینوکت» رفتند.

دو روز بعد از برگزاری این عروسی، آزمایش کرونای ۲۴ نفر از افرادی که به نوعی با این مراسم در ارتباط بودند مثبت اعلام شد و درنهایت روز گذشته مقامات منطقه اعلام کردند دست‌کم ۱۷۷ نفر در پی برگزاری این عروسی، آلوده به ویروس کرونا شده و ۷ نفر جان باخته‌اند.

به گفته مقامات منطقه هیچکدام از ۷ قربانی این حادثه «حضور فیزیکی» در این مراسم نداشته‌اند. بیش از ۸۰ مورد ابتلا نیز در زندانی به ثبت رسیده که در ۳۷۰ کیلومتری محل برگزاری این مراسم قرار داشته و تنها یکی از زندانبانانِ آن در عروسی شرکت کرده است.

۱۰ مورد ابتلا نیز در کلیسای محل برگزاری مراسم به ثبت رسیده است.

مطالب مرتبط