نشرات تلویزیون محلی جهان در ولایت پروان به دلیل مشکلات مالی متوقف شد

 تلویزیون جهان رسانه محلی که از دو سال به این سو در ولایت پروان درشمال کشور فعالیت داشت. مسوولان این رسانه از قطع نشرات این تلویزیون به دلیل مشکلات مالی و امنیتی خبر دادند.

12167777_915521628533025_1371006704_n

میرعبدالمقصود میرزاده ، رییس تلویزیون خصوصی جهان به رسانه‌ها گفت: تلویزیون جهان از سه سال  به این سو فعالیت داشت و دراین مدت مصارف آن از سوی صاحب امتیاز آن پرداخت می‌شد، اما دیگر توانایی پرداخت معاش کارمندان و مصارف این تلویزیون را ندارد. به همین دلیل نشرات را قطع و دروازه تلویزیون را بسته ایم.

وی همچنان افزود که  برای کمک مالی  به تلویزیون جهان به چند نهاد مراجعه کردیم اما هیچ یک از این نهادها به ما جواب مثبت ندادند.

آقای میرزاده گفت در تلویزیون جهان 30 کارمند زن و مرد کار می‌کردند و حال با بسته شدن دروازه این تلویزیون تمامی کارمندان آن بیکار شده اند.

تلویزیون جهان در عرصه اطلاع رسانی، تولید برنامه‌های سیاسی،اجتماعی،آموزشی،تفریحی، ورزشی و فرهنگی فعالیت داشت و نشرات آن در ولایت‌های پروان،کاپیسا،پنجشیر و کوهدامن از طریق آنتن‌های عادی قابل در یافت بود.

در همین حال شماری از باشندگان پروان توقف نشرات این تلویزیون را ضایعه ای برخانواده رسانه‌ها می‌خوانند از حمایت کنندگان رسانه‌ها می‌خواهند تا تلویزیون جهان را کمک کنند که دوباره نشرات خود را آغاز کند.
این در حالی است که 10 رسانه محلی دیگر در ولایت کندز نیز به دلیل مشکلات مالی بعد از حمله طالبان به آن شهر  نتوانستند دوباره نشرات خود را آغاز کنند.

مطالب مرتبط